Cei doi – ursul de bere și alte aventuri canine ale lacului Huron – Great Lakes Now

Cei doi - ursul de bere și alte aventuri canine ale lacului Huron - Great Lakes Now

Mergând cu ciobanul meu de 90 de kilograme la câteva zile după Crăciun în cartierul nostru suburban, clopoțelul de la guler părea o atingere fericită, ne-a spus unul dintre vecini.

Dar a fost mai mult o amintire a călătoriei noastre din august pe insula Drummond decât niște decorațiuni de sărbători.

Vacanța mea de vară de 11 zile din acest an a inclus să-mi arunc câinele, niște costume de baie și multă protecție solară în mașină și să merg să vizitez prieteni generoși care au case de-a lungul Grand Lake (la nord de Alpena) și Lacul Huron. Lăsându-l pe soț acasă la muncă, l-am luat pe Cal, salvamarul nostru care se pricepea la mașină, dar era nou în viața de pe lac.

Distracție de vară pe insula Drummond pentru Sandra Svoboda și Cal plus Laura și Bowline în fundal. (Credit foto: Sandra Svoboda)

Ca în orice aventură bună, am avut două obiective pentru vacanță în august trecut. În primul rând, asigură-te că Cal este un oaspete bun acasă pentru cei doi prieteni care ne-au invitat. În al doilea rând, vezi câteva părți din regiunea Marilor Lacuri care sunt noi pentru mine. În al treilea rând, relaxează-te și nu lucra puțin.

După cum sa dovedit, am realizat trei lucruri. Și acum, scriu despre unul dintre cele mai importante momente din Marele Lacuri pentru 2021. Aflați restul poveștilor echipei noastre pe site-ul Great Lakes Now.

Scufundare, Plaje și Extracție

Prima noastră oprire a fost casa Dr. Jennie la Grand Lake. Situată la câțiva mile nord de Alpena, Michigan, de-a lungul US 23, casa profesorului a devenit de două ori o pensiune cu mic dejun Great Lakes Now. Am stat cu gazda Ward Detwiler în iunie când am filmat „Shipwreck School”.

(Sper că Cal este un oaspete bun acasă ca Ward… Trebuie să întreb data viitoare când vorbesc cu Dr. Jennie…)

În timp ce profesorul lucra cele mai multe ore din zi – scria o carte despre modelele politice americane -, Cal și cu mine am explorat noi domenii. Am fost la Alpena ca grup pentru a lucra cu Sanctuarul Marin Național Thunder Bay, dar nu am fost la multe locuri de-a lungul Traseului Maritim al Patrimoniului Marii Lacuri, cu atât mai puțin că nu am videografi sau gazde.

Locul nu a dezamăgit. Pancarte informative vă spun ce epave sunt în apele de coastă și puteți explora frumusețea naturală a malului de nord al lacului Huron.

Eu și Cal am mers mile. Am privit cum o familie a sărit din portul abandonat din zona de recreere a statului Rockport. Am jucat un joc în zona naturală Besser, unde Cal a fost puțin mai bine să-și ude picioarele. (El mergea doar la lac să ia o minge.) Am ieșit de pe dig și ne-am îndreptat către farul de pe Insula Presque. am mancat inghetata; vrea dar nu primeste nimic.

Cal joacă fetch în Zona Naturală Besser (Credit foto: Sandra Svoboda)

Dr. Jennie și adolescentul ei ni s-au alăturat pentru o zi de distracție pe plaje și trasee. Am mâncat mâncăruri locale uimitoare, am bătut țânțarii și ne-am capturat viețile în lunile de când ne-am cunoscut. În ciuda promisiunii mele de șomaj, am luat cina cu Zach Irving și echipa sa, care au sediul în Alpena și au reușit să filmeze câteva părți din Great Lakes Now, inclusiv:

De la Grand Lake am condus spre nord pe US 23, o parte a coastei Michigan pe care nu trecusem până când am ajuns la Cheboygan. Cal dormea, dar mă uitam la lac, îmi imaginam că am una dintre căsuțe și mă îmbarcam în cutiile poștale complicate în formă de pești și pini.

Trecând Podul Mackinac cu Cal privind pe fereastră ca un copil curios, ne-am îndreptat spre nord câteva mile pe Interstate 75 și apoi ne-am îndreptat spre est de-a lungul Peninsulei Superioare până la Insulele Les Cheneaux. Eram copil acolo pe o navă. Familia mea a închiriat o barcă, dar a trebuit să înoate timp de trei zile într-un golf protejat, deoarece o furtună puternică ne-a forțat să ajungem la un port sigur.

Ajunși la Detour Village, un alt loc nou pentru mine, ne-am uitat la marfă trecând în timp ce așteptam feribotul pentru scurta călătorie către Insula Drummond.

Insula Drummond este o insulă din Statele Unite

Prietena mea Laura, care își împarte timpul ca consultant în comunicare între Florida și Michigan, este o insulă de a patra generație. Străbunicul său, un newyorkez, a cumpărat proprietăți pe insula îndepărtată, iar generațiile următoare au rămas, unele dintre ele pe tot parcursul anului.

Laura mă invită de mulți ani, iar 2021 este cel mai bun moment pentru a ajunge în acest loc uimitor de la capătul de est al UP.

„Ce pot să-ți aduc?” Am întrebat înainte de călătorie, știind că proviziile ar putea fi limitate. „Parmezan bun”, a fost răspunsul. Așa că câteva kilograme din asta au fost în frigiderul meu când am traversat feribotul.

Indicațiile lui către casa lui au fost rapid de urmat – „îndoiți spre locul de depozitare a drumului municipal” – și o milă mai târziu, golden retriever-ul său ne-a întâlnit la capătul traseului său. Câteva minute mai târziu, am sorbit din berea lui Bell, vecinul nostru a sosit cu un sandviș cu pește alb prăjit la cină, ne-am uitat la pozele Laurei cu puii de urs pe puntea pe care stăteam și m-am întrebat dacă cum să-l iau. Acolo.

Am rămas fără bere după ce toată lumea a avut un cuplu. Eu și Laura ne-am hotărât să fugim la Four Corners, unde existau cel puțin două opțiuni de cumpărare și un caz: alimentația sau benzinăria. Laura, cei doi câini și cu mine ne-am urcat în mașină. Când am ajuns la cotul drumului principal din apropierea lotului municipal, mi-a ordonat brusc să mă retrag cu o voce pe care nu am îndrăznit să o opun.

Capul meu a calculat ce se putea face înainte să pot spune. Am cunoscut-o foarte bine pe Laura ca să știu că tonul a însemnat ceva dramatic și am vorbit recent despre cea mai mare populație de animale a insulei.

Era un urs. Bine că nu am avut decapotabilul pentru că și câinii l-au văzut.

Ne-am oprit, ne-am întors când se aplecă în pădure și am așteptat câteva secunde până când a ieșit în spatele nostru. Laura a fost creditată pentru fotografiile făcute de pe geamul pasagerului.

Un urs negru pe insula Drummond în august 2021. (Credit foto: Laura Muma)

Câinele lui stătea destul de liniștit în poală, dar Cal a vrut să iasă. În videoclipul de trei secunde pe care l-am avut, a îmbrățișat fereastra în timp ce ursul a traversat drumul spre lot și spre CASA LAUREI. Da, la fel și noi plimbăm câinii în fiecare zi.

În primul rând, am fost uimiți de norocul nostru de a găsi ursul negru.

„Majoritatea dintre ei se află la celălalt capăt al insulei”, mi-a spus Laura. „Esti norocos.” În toți anii petrecuți în Marile Lacuri, i-am văzut doar în Munții Porcupine și asta în timp ce făceam rucsac în depărtare.

Apoi, l-am numit urs cu două beri, ceea ce a fost distractiv. Doar că încep să mă gândesc la ce s-ar întâmpla dacă l-am întâlni pe el sau pe oricare dintre prietenii lui în timpul săptămânii mele pe insulă. Dacă îl vedem pe tipul ăsta bând două beri, ce se va întâmpla cu restul săptămânii mele?

„Sunt de fapt foarte timizi”, a promis Laura. — Le e mai frică de noi.

Dar precauțiile sunt sănătoase. A te pregăti pentru ce e mai rău înseamnă adesea că nu se va întâmpla. Cal și-a ridicat clopoțelul, așa cum îl poartă câinii locali.

S-a dovedit a fi la fel de bun în a-i avertiza pe oameni despre alergarea lui pe potecă sau de-a lungul plajei și a permis gardianului meu oraș să-și facă prieteni mai repede, pentru că nu i-a surprins. L-au auzit venind. Clopoțelul nu l-a deranjat și cred că știa deja când i se va întâmpla, se va distra afară.

Luni mai târziu, ea continuă să-l poarte la plimbări, mai ales pe trasee și nicăieri, dar uneori prin oraș, ca săptămâna aceasta.

Unii oameni au pietre adunate de pe plajele Marilor Lacuri, alții au tricouri, magneți de frigider, autocolante și alte kitsch. De asemenea, le am pe toate, dar suvenirul meu preferat al călătoriei în Marile Lacuri este clopotul de urs pe care l-am cumpărat cu câțiva dolari de la Johnson’s Sport Shop, în mijlocul unei insule îndepărtate de pe Lacul Huron.

Sunt sigur că și favoritul lui Cal. Sunt încântat să-l aud pe Insula Drummond vara viitoare, când voi putea explora și mai multe zone noi ale iubiților noastre Mari Lacuri.

Citiți analizele personalului din 2020:

Revizuire 2020: Schimbările climatice, COVID-19 și guvernatorul Michigan

2020 Foarte obosit. Ce urmeaza? Nu știu.

Lacul Ontario: O lovitură grozavă a scăpat din nou

Echipa nouă: Ce este bun în 2020?

On the Pulse: Am un cuvânt pentru tine, 2020

Viziunea 2020: Marele Lac Acum, anul revizuirii prezice 2021

Sau citește niște știri reale despre Great Lakes Today:

Monty și Rose: Plovers aceia din Chicago, unde sunt acum, ce fac?

Administrație superioară: În Duluth, Marile Lacuri sunt mai mult decât o resursă, fac parte dintr-o identitate

Fotografie selectată: Cal mergând pe Strickland Point Road pe insula Drummond. (Credit foto: Sandra Svoboda)